Sajnos elfordulhat olyan helyzet is, hogy a ruhaneműk mérete nem megfelelő vagy nem nyerte el tetszését a termék. Ebben az esetben van lehetőség cserére vagy elállni a vásárlástól, melyről érdemes néhány információt tudni:
Csak teljesen új terméket tudunk cserélni, mely nem koszos, nem sérült és használatlan állapotban van, azaz csak eredeti állapotában tudjuk visszavenni a megrendelt terméket!
Csak a ruhanemű termékeket vagyunk hajlandóak cserélni, ajándéktárgyakat , illetve fehérneműket / fürdőruhákat nem!
Komlett boxból külön - külön terméket cserére nincs lehetőség visszaküldeni!
Méretbeli eltérések esetén a Vásárlót terheli a termék visszajuttatási költsége és az újbóli feladási költség is (1000Ft utánvét). Ezért javasoljuk, hogy ilyen esetben postai sztenderd csomagként adják fel a terméket értéknyilvánítás nélkül, melynek ára kb. 1.690Ft.
A csomag megérkezésekor ellenőrizzük, hogy a visszaküldött termék sértetlen és használatlan állapotban van-e, amennyiben mindent rendben találunk, az új terméket átadjuk a EXPRESS ONE futárszolgálatnak, melynek utánvétes kézbesítési díja 1000 Ft. Egyéb költség csak abban az esetben jelentkezhet, ha értékbeli különbség található a kapott és visszaküldött termék között. Csere átfutási ideje: 4-5 munkanap.
Amennyiben a terméktől való elállást igényli a vásárló, tájékoztatjuk, hogy a boxokat csak abban az esetben vásároljuk vissza, amennyiben minden termék megtalálható a csomagban, hiányos csomag esetében nem áll módunkban visszateríteni a vételárat!
Ebben az esetben egy számlaszámot mellékelni szükségeltetik a visszaküldött csomagban a termék mellé, ahova 8-10 munkanapon belül visszautaljuk a termék vételárát.
A visszajuttatási költséget nem áll módunkban megtéríteni. – Kizárólag ingyenes csomagot vagyunk hajlandók átvenni! Portós, vagy utánvétellel feladott csomagot azonnal visszautasítjuk!
A címzett ahová a fenti információk alapján vissza kell küldeni a terméket:
Pelach-Balogh Krisztina Ev.
1188 Budapest Címer utca 2/b